Wanneer voel jij je nou écht gezien?

Een tijdje geleden ben ik samen met mijn vader, 2 zussen en mijn nichtje naar onze camping in Hulsberg geweest. We noemen het “onze camping” omdat we er jarenlang, iedere zomer naartoe gingen toen we nog klein waren. Het was bijzonder om er weer te zijn. Veel oude jeugd herinneringen kwamen naar boven.

Toen we bij de receptie van de camping wat gingen drinken kwamen we de eigenaresse van camping het Hemelke tegen. Ze herkende ons meteen, wist onze achternaam nog, benoemde onze woonplaats en informeerde belangstellend bij mijn vader of iemand van zijn dochters de tuinderij had overgenomen. Ook lepelde ze nog allerlei anekdotes van die tijd op. Het was 32 jaar geleden dat we voor het laatst op deze camping waren geweest!!! Ik was stomverbaasd dat ze al die informatie nog wist van ons als klant! We waren dus niet standplaats nr. zoveel, maar échte mensen, ik voelde me enorm gezien als klant.

Veel bedrijven halen van alles uit de kast om hun klanten te binden door een beleving aan te bieden of de klantverwachting te overtreffen. Er schuilt ook veel kracht in eenvoud. Oprechte aandacht hebben voor je klant of medemens doet goed. Daar de tijd voor nemen maakt de wereld, voor mij in ieder geval, een beetje mooier!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s